"Хочеш — хмари для тебе розвію? Хочеш — землю в дощах утоплю?" – ці безсмертні рядки Василя Симоненка відкривають поетичну добірку, яку ЕКО МАРКЕТ представив у своїх соціальних мережах. Поруч із ними – лірика Андрія Малишка, який оспівував кохані очі, сповнені мрій та сподівань, романтичні зізнання Миколи Вінграновського та філософські роздуми про кохання Івана Драча.
Український погляд на кохання особливий – він поєднує в собі ніжність і силу, відданість і пристрасть. Наші поети завжди знаходили особливі слова, щоб передати всю глибину цього почуття. Ми хочемо, щоб сучасні українці згадали цю прекрасну традицію – освідчуватися в коханні рідною мовою, словами, що йдуть від серця", – розповів заступник генерального директора з маркетингу ЕКО МАРКЕТ Віталій Старомінський.
"Поетична ініціатива – це лише частина святкової програми від ЕКО МАРКЕТ. Мережа супермаркетів має і власний спосіб висловлювати любов та вдячність своїм покупцям – через програму лояльності “ЕКО ДЯКА” у мобільному додатку “ЕКО МАРКЕТ”.
"Як поети відкривали свої серця через вірші, так і ми відкриваємо своє серце покупцям через спеціальні пропозиції та бонуси в мобільному додатку нашої мережі”, – пояснює Віталій Старомінський.
Всі користувачі додатка не лише можуть отримувати спеціальні бонуси за покупки в супермаркеті, якими потім можна розрахуватися, а й першими дізнаються про знижки та акції, які діють в магазинах, в тому числі - і на День святого Валентина.
"Ми віримо, що справжнє кохання проявляється у щоденній турботі. Саме тому наші акції та пропозиції діють не тільки 14 лютого, а протягом усього року. Програма лояльності “ЕКО ДЯКА” - це, в першу чергу, про людяність та близькість до кожного людини, яка прагне економії на покупках щодня", – додають в компанії.
Попри це у час, коли світ стає все більш цифровим, особливо важливо зберігати зв'язок із нашою культурною спадщиною.