Гаряча лінія (ПН-ПТ 09:00-18:00) 0800 302 055 Viber +38 067-434-57-32
28.11.2014
Досягнення Мережі «ЕКО маркет» в галузі розвитку СТМ відзначено двома преміями «PrivateLabel-2014»
«ЕКО маркет» в черговий раз підтвердив реноме продовольчого рітейлера з одним з найбільш конкурентоспроможних пакетів власних торгових марок (ВТМ) на ринку. Це стало очевидним за результатами Національної Бізнес-Премії «PrivateLabel-2014», які були оголошені 5 вересня 2014 в Києві.
Мережа «ЕКО маркет» отримала дві високих нагороди в рамках Премії «PrivateLabel-2014». У номінації «Внесок у розвиток товарної категорії» «ЕКО маркет» визнано найкращим за роботу над власною ТМ Milken. Журі «PrivateLabel-2014» відзначило тенденцію зростання продажів в категорії, кращу ціну «на полиці», зростання лояльних покупців цієї ТМ.
Тріумфатором Національної Премії «PrivateLabel-2014» став також керівник проекту ВТМ Dry-Food ТОВ «ЕКО» (Мережа «ЕКО маркет») Анатолій Демиденко. Він визнаний кращим керівником Private Label серед усіх номінантів - тобто, всіх українських продовольчих і непродовольчих рітейлерів.
За перемогу в цій номінації Анатолій Демиденко отримав спеціальний приз - «Кришталеве яблуко». Варто відзначити, що обирало кращого з кращих керівників Private Label найвище і відповідально журі, яке склали учасники виробничих компаній.
Отримані Національні Бізнес-премії є черговим підтвердженням того факту, що розвиток ВТМ - одна із стратегічних цілей Мережі «ЕКО маркет», де з особливою ретельністю підходять і до розробки СТМ, і до відбору виробників продукції, і до цінової політики. Саме тому високі нагороди Національної Премії «PrivateLabel-2014» - приємна закономірність.
Другие новости
X
X